Warning: Undefined array key "" in /var/www/tojnar.cz/www/old/cestopisy/svalbard_2013/index.php on line 13
Novinky Svalbard 2013
3. 9. 2013
Pro ty, kteří by se v budoucnu chtěli vydat na Špicberky, jsem pár svých užitečných zkušenosti z treku shrnul do článku souhrn zkušeností z treku.
28. 8. 2013
Poslední článek o prohlídce Longyearbyenu. Ještě se chystám sepsat své zkušenosti, ze kterých budou moci čerpat budoucí návštěvníci Špicberků.
27. 8. 2013
Zveřejnil jsem článek o výletu lodí do Pyramiden.
26. 8. 2013
Přibyla reportáž z posledního pěšího treku na horu Trollsteinen. Zbývá mi už jen popsat poslední dva dny výpravy.
25. 8. 2013
Připsal jsem popis jednoho kratšího výletu k radarům nad Longyearbyenem, včetně testu jedné z místních putyk, a ještě jeden menší přesun do údolí plného fosilií.
24. 8. 2013
Tak jsme došli. Teda první, nejdůležitější trek, celkově 178.1 km, s vrcholy navíc 206.7 km. Pak jsme absolvovali ještě pár výšlapů v okolí Longyearbyen a výlet lodí do Pyramiden. Ještě pár keců přibude :-).
23. 8. 2013
Dnes jsem dopsal předposlední článek o našem špicberském putování a předpřipravil si podklady pro popis poslední etapy. Už teď vím, jak byl celý náš výlet dlouhý, Vy se to ale dozvíte až zítra :-).
22. 8. 2013
Zveřejnil jsem reportáž z výletu na horu Vesuv.
21. 8. 2013
Dnes přibyla další etapa, teď ale budu muset zpracovávat zbylé fotky, takže se tempo zveřejňování trošku zpomalí.
20. 8. 2013
Těsně po půlnoci jsem dokončil dvě reportáže z návštěvy Barentsburgu. Zároveň jsem do všech článků doplnil celkové součty ušlých kilometrů.
19. 8. 2013
Dnes jsem zužitkoval víkendové ponocování a dorazil reportáže z dalších dvou etap výletu. Mám už teď hotovu polovinu ze dvaceti naplánovaných článečků. A jedeme dál, zítra mne čeká Barentsburg.
18. 8. 2013
Zpracoval jsem 5. den treku a předpřipravil si i soubory pro několik dalších reportáží.
17. 8. 2013
Dnes jsem doplnil 4. den pochodu a zároveň zpracoval pár základních informací o Špicberkách. Poučíte se např. o tloušťce tamního permafrostu a dozvíte se spoustu dalších zajímavostí.
16. 8. 2013
Dnes večer jsem do cestopisu Svalbard 2013 doplnil popis druhého dne treku. První dobrodružný brod :-). Rovněž jsem poopravil předchozí reportáže, popř. do nich doplnil další informace. A hodinu po půlnoci jsem dodělal další report, nedělní etapu do Reindalen.
15. 8. 2013
V cestopise Svalbard 2013 přibyla reportáž o prvním pochodovém dni.
14. 8. 2013
Spolu se skupinou pěti dalších cestovatelů jsem absolvoval polární výpravu po Špicberkách. Nyní začínám psát reportáž, což znamená mj. zpracovat více jak tisíc fotek, připravit soubor mapových a GPS záznamů z prošlé trasy atd. atd. Úvodní reportáže, dokumentující cestu letadlem a prohlídky Osla a Tromsø, už jsou na webu Výprava Svalbard 2013.